Pentas Hidup: Masih Ingat Kekasih Lama

Masih Ingat Kekasih Lama

Nak lupakan kekasih lama tak mudah.. sebab tu lah ada setengah wanita masih tidak dapat melupakan memori mana bersama bekas kekasih teman le
laki nya walaupun sudah menemui cinta baru. berikut ialah bebrapa tips yang boleh kamu perhatikan untuk mengetahui apakah kekasih mudah lupa bekas kekasihnya ke?


kalau selalu sangat dia bandingkan kamu dengan bekas teman lelakinya.. masih ingat la tue kat teman lelaki nya.

kalau dia ajak kamu membina ikatan serius dengan tergesa-gesa,, berkenalan belum sampai beberapa bulan dah nak ajak bertunang. tue maknanya dia nak tutup perasaan dirinya yang masih berbelah bagi nak selamatkan keaadaan

Pura-pura happy .. cara nak lupakan bekas kekasih .. bersikap macam tak ada apa yang berlaku, sedangkan sedih sangat dalam hati.

Simpann Gambar.. WALAU PUN ALASAN KATA TAK ADA APA-APA LAGI DAN HANYALAH SEKEPING GAMBAR... bAHAYA TUE.. bermakna kenangn di antara mereka masih akan tetap dalam ingatan....

Followers